بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان

بنیاد خیران چهارمحال وبختیاری حامی دانشگاه فرهنگیان فعال شد

بنیاد خیران چهارمحال وبختیاری حامی دانشگاه فرهنگیان فعال شد

دکتر تیمور نظری‌فرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بنیاد به عنوان هشتمین شعبه استانی بنیاد حامیان دانشگاه در سطح کشور است که با هدف تقویت بنیه فرهنگی و دانشگاهی کشور فعال شده است.

وی اظهار داشت: شعبه‌های استانی بنیاد خیران دانشگاه فرهنگیان در راستای اجرای ماده ۳۱ اساسنامه بنیاد خیران حامی دانشگاه مصوب سال ۹۷ و به منظور انگیزه بخشی به خیران استان و تشویق و ترغیب افراد حقیقی و حقوقی استان‌ها در زمینه جلب مشارکت و کمک‌های مردمی در راستای توسعه و تقویت دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی شده است.

وی گفت: برنامه ریزی جهت گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جامعه و بهره‌گیری از این فرهنگ در توسعه کمی و کیفی دانشگاه، شناسایی ، تقدیر و حمایت از خیران حامی دانشگاه، نظارت بر حسن انجام و اهداف شرعی خیران و برنامه‌ریزی و ساماندهی برای جذب کمک‌های مردمی در جهت افزایش فضاهای مورد نیاز دانشگاه از اهداف تشکیل این بنیاد در استان است.

نظری فرد افزود: حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت دانشگاه در قالب‌های مختلف، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، فرهنگی،  تربیتی دانشجویان و استادان، اجرای برنامه و پروژه‌ها، مشارکت در خرید و تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز دانشگاه از دیگر اهداف تشکیل این بنیاد در استان است.

به گزارش ایرنا،با تشکیل این بنیاد بیژن حیدری به عنوان رییس هیات مدیره، حجت الاسلام حسین موسوی  ،عبدالله اسلامی، ، عبدالله رییسی و عبدالله کریمی به عنوان اعضای حقیقی بنیاد خیران حامی دانشگاه انتخاب و معرفی شدند.

هم اکنون ۳ پردیس خواهران و برادران در استان فعال است که در سال تحصیلی جاری بیش از یکهزار و ۸۷ دانشجو کارشناسی جذب این دانشگاه شدند، که ۷۷ درصد این دانشجویان در سراهای دانشجوی ساکن هستند.


نظرات کاربران